دانلود رایگان ۵۰۰ فونت فارسی

فونت ها در طراحی های گرافیکی ، ساخت پاورپوینت ها و … از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند . یک Font جذاب می تواند ، یک پروژه ی معمولی گرافیکی را به یک پروژه ی حرفه ای تبدیل کند . به همین دلیل ما سعی کردیم Font های متنوعی را در این مجموعه Font قرار دهیم تا شما بتوانید این Font ها را به صورت رایگان دانلود کنید و از آن ها در کارهای گرافیکی خود بهره ببرید .

لینک دانلود این مجموعه ۵۰۰ عددی فونت فارسی در آخر همین مطلب وجود دارد.

فونت چیست ؟

همانطور که می دانید هر کس دست خط منحصر به فرد خود را دارد . یکی خوش خط می نویسد و دیگری بد خط . دست خط یکی واضح است و دیگری ممکن است به سختی بتوان دست خطش را خواند . اما امروزه در دنیای مدرن و گسترش رایانه ها ، ما می توانیم با استفاده از Font ها شکل و شمایل نوشته هایمان را در کامپیوتر ها شبیه به هم کنیم .

در واقع هر Font یک نمایش گرافیکی از متن است که ممکن است شامل تایپ فیس(شکل نوشته ) ، اندازه نقطه، وزن ، یا طرح متفاوت باشد.

مثلا نوشته ی زیر با B Yekan Font نوشته شده :

 

نوشته ی زیر با Mj_Liner XL Font نوشته شده :

 

و متن زیر با B Farnaz Font نوشته شده :

 

این سه فونت مثالی برای درک بهتر تفاوت Font ها بودند . هر سه Font در مجموعه ۵۰۰ فونت فارسی به صورت رایگان وجود دارند.

چرا فونت ها مورد استفاده قرار می گیرند؟ 

فونت های مختلف برای افزودن سبک به یک صفحه وب یا Ducument استفاده می شود. یعنی ممکن است از Font ها برای تنظیم یا تطبیق “لحن” متن بر اساس محتوا استفاده شود. علاوه بر این، Font های خاص بسته به رسانه بر خوانایی تأثیر می گذارند.

 


لیست دانلود

 مجموعه ۵۰۰ فونت فارسی با حجم ۱۴/۲ مگابایت

رمز فایل : www.pytoco.com

دانلود

 

2 thoughts on “دانلود رایگان ۵۰۰ فونت فارسی

  1. بدنبال خط فارسی نستعلیق در حد شکسته کامل نه در حد خوش نما بودن به شکسته هستم برای استفاده یه خودم و ترویج دادن آن به دیگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *