سفارش ویرایش عکس

[gravityform id=”19″ title=”true” description=”true”]

 


سلام خدمت همه دوستان و همراهان همیشگی سایت پایتوکو ! خب از رو عنوان صفحه احتمالا تا الان با این خدمت سایت هم به صورت کامل آشنا شدین.

ولی خب طبق عادت همیشگی ما ، هیچ چیز بدون توضیحات نمیمونه.

در انتهای این مقاله و همچنین در مسیریابی پایتوکو آموزش سفارش عکس رو به صورت کامل توضیح دادیم

 

🔴چه سفارش هایی رو میتونیم اینجا ثبت کنیم؟

با پر کردن این فرم هر تعداد عکس رو بخواین میتونین ادیت یا ویرایش کنید و بعد از تکمیل سفارش برای شما در پنل یا هر آدرس دیگه ای که وارد کردید ارسال میشه.

از درخواست تغییر بک گراند گرفته تا روتوش عکس و واتر مارک کردن تصاویر همه و همه همش با ثبت درخواست ویرایش عکس در سایت پایتوکو.

 

ویرایش عکس

سفارش ویرایش عکس

 

🔴اینجا هزینه ها از همه جا کمتره

هزینه ها تو پایتوکو براساس میانگین بهترین و بدترین کیفیت و رضایت دو طرف انتخاب میشه برای همین همیشه کمترین قیمت رو نسبت به همه جا پیشنهاد میکنیم ، ضمن اینکه خیلی هم تند تند کد های تخفیف دی پیج اینستاگرام پایتوکو برای همراهامون منتشر میکنیم.

 

🔴راهنمای سفارش عکس برای کارفرما

خب سفارش عکس یکی از آپشن ها یا خدمات خیلی پر استفاده است که تو خیلی از موارد میتونه کمک به پیشرفت به سزایی تو کسب و کارمون بشه.

به عنوان مثال صد تا عکس از محصولاتتون دارید که میخواید برای اون ها بک گراند اختصاصی درست کنید و روشون لوگو بزنید فقط کافیه درسخواستتون رو تو این صفحه پر کنید و سفارش ویرایش عکس رو ثبت کنید.

🎗️مراحل پر کردن فرم سفارش ویرایش عکس :

 

  1. مدل سفارش چیست ؟ به عنوان مثال تغییرت بک گراند ، لوگو زدن ، روتوش ، فضاسازی و…
  2. تعداد سفارش را انتخاب کنید
  3. شرایط عکس برای پخش در هنگام قبول سفارش (عمومی یا خصوصی)
  4. توضیحات مربوط به سفارش
سفارش ویرایش عکس

سفارش ویرایش عکس

  • تعداد ویرایش بعد از تحویل (دقت داشته باشید ایراداتی که از سمت انجام دهنده کار باشد و یا نقص هایی که در سفارش باشد و انجام نشده باشد به صورت کاملا رایگان اصلاح میشود ، تعداد ویرایش شامل تغییراتی که شما بعد از انجام سفارش ممکن است بخواهید تغییر بدهید میباشد)
تعداد ویرایش عکس

تعداد ویرایش عکس

 

🎗️نکات مهم :
  1. برای ادیت چهره گزینه روتوش و برای تغییرات در محیط و فضا ، فضا سازی را انتخاب کنید. و اگر گزینه سایر را انتخاب کردید در قسمت متن باز شده توضیحات را بنویسید.
  2. در هنگام پرداخت اگر تعداد بیشتر از یک باشد تنها لازم است شما قیمت یک سفارش را به عنوان پیش پرداخت ، پرداخت کنید.فاکتور مابقی بعد از قبول سفارش برای شما پرداخت میشود.
  3. اگر سفارش شما به صورت خصوصی است و نمیخواهید عکس بارگذاری شده در معرض عموم برای قبول سفارش باشد شرایط خصوصی را انتخاب کنید تا عکس تنها برای ویرایش کننده بعد از قبول کار ارسال شود و در نظر داشته باشید توضیحات را برای قبول سفارش کامل تر وارد نمایید

 

🔴قبول سفارش ویرایش عکس

شما در این صفحه میتوانید سفارشات مربوط به ویرایش و ادیت عکس را ببینید و برای قبول سفارش کد سفارش را در صفحه قبول سفارش وارد کنید و بعد از تایید و دیدن وضعیت سفارش شروع به انجام کار کنید.

 

بررسی وضعیت سفارش

در انتها فایل نهایی را در قسمت آپلود فایل بارگذاری نمایید.

 

محل آپلود فایل

محل آپلود فایل