عکس شاخص شارژ خودکار سیم کارت های همراه اول

شارژ خودکار سیم کارت های همراه اول

تمام شدن شارژ سیم کارت های اعتباری همیشه یکی از دغدغه های مشترکین این نوع سیمکارت است. برخی اوقات دسترسی نداشتن یا وجود اختلال در سامانه های افزایش شارژ مشکل را دوچندان کند. اما همراه اول یک راه حل برای این مشکلات احتمالی ارائه داده است: شارژ خودکار سیم کارت های همراه اول یک راه حل عالی برای این مشکل است که قرار است در این محتوا بیشتر به معرفی آن بپردازیم.

شارژ خودکار همراه اول چگونه کار می‌کند؟

این امکان که به تازگی به سرویس های همراه اول اضافه شده است به این صورت است که اگر شارژ سیمکارت اعتباری شما به زیر ۱۰۰۰ تومان برسد این سرویس به صورت خودکار سیم کارت شما را شارژ می‌کند.

اما یک سوال پیش می‌آید و آن این است که چه میزان شارژ برای ما به صورت خودکار انجام می‌شود؟ میزان شارژی که این سرویس برای شما به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد را خودتان از قبل در سامانه مربوطه ( سامانه بانک ملی یا ملت که در حال حاضر طرف قرارداد این سرویس اند) مشخص کرده اید.

این شارژ خودکار در صورتی که هنگام مکالمه شارژتان به زیر ۱۰۰۰ تومان برسد، قابل انجام نیست و بلافاصله پس از قطع کردن مکالمه این شارژ انجام می‌شود.

از کجا باید شارژ خودکار را فعال کنم؟

در حال حاضر طرف قرارداد سرویس شارژ خودکار سیم کارت های همراه اول، بانک های ملی و ملت هستند و برای فعالسازی این سرویس باید به درگاه های زیر مراجعه کنید:

درگاه های بانک  ملی                                                                              درگاه های بانک  ملت

شارژ خودکار بانک ملی                                                                           سایت بانک ملت

بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران (بام)                                                        بانکداری اینترنتی بانک ملت

دریافت نرم افزار همراه بانک ملی ایران (همراه بام)                                        دریافت نرم افزار همراه بانک ملت

 

سوالات متداول برای شارژ خودکار سیمکارت های همراه اول

  • آیا میزان شارژ خودکار را می‌توان تعیین کرد؟

–  بله برای شارژ اتوماتیک می‌توان مبلغ و میزان شارژی که قرار است برای ما اعمال شود را تعیین کرد.

  • آیا می‌توان برای شارژ خودکار همراه اول یک سقف ماهانه تعیین کرد؟

– بله، شما می‌توانید در هر یک از درگاه هایی که بالا معرفی شدند میزان سقف ماهیانه برای شارژ اتوماتیک خود را تعیین کنید.

  • آیا می‌توان چندین شماره کارت را جهت شارژ خودکار به سامانه معرفی کرد؟

– بله، شما می‌توانید چند شماره کارت مختلف را در سامانه ثبت کنید و در صورت عدم موجودی کافی در کارت و حساب اول، سیستم به سراغ کارت دوم خواهد رفت و مبلغ شارژ خودکار را از آن کم خواهد کرد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *