مرد جذاب

مرد جذاب کیست؟ چه خصوصیات ظاهری دارد؟

کیست که دلش نخواهد جذاب باشد. زن و مرد هم نمی‌شناسد. همه دوست دارند که دیگران را به خودشان جذب کنند. در این مقاله می‌خواهیم مشخصاً به فاکتورهای جذابیت مردان (Men’s attractiveness factors) بپردازیم. اصلا جذابیت مرد در چیست؟ فاکتورهای جذابیت مردان چه می‌تواند باشد؟ سیکس‌پک و اندام عضلانی؟ رفتار حمایت‌گر و مهربان؟ کم‌محلی و غرور؟ قوانین جذابیت مردان چیست؟

چیزی که به نظر شما ظاهری جذاب شناخته می‌شود، احتمال دارد از نظر دیگری بسیار نامطبوع هم باشد. پس باید در رفتار آدم‌های جذاب دقیق شد و فاکتور جذابیت مردان را دقیق‌تر بازرسی کرد. با ما همراه باشید تا تعدادی از عوامل جذابیت مردان را برایتان بگوییم.

شواهد قانع کننده نشان می دهند که برای جلب توجه یک زن، تنها به یک چیز نیاز است. پول (نگاهی به عکس های عروسی ترامپ بیندازید). اما اگر شما پول و هدیه های گران قیمت را از این معادله حذف کنید، معلوم نیست کدام یک از ویژگی های نا ملموس تر به جاذبه جنسی یک مرد کمک می کنند.

مغز مردان جذابیت زنانه را چطور تعریف می کند؟

زیبایی تعریف های متفاوتی دارد و در معیار آن در مکان های جغرافیایی متفاوت است و در طول زمان تغییر می کند . بسیاری از زنان برای جذاب و زیبا به نظر رسیدن دست به تغییراتی در چهره خود می زنند تا زیبایی چهره خود را چندین برابر سازند . آیا می دانید معیار زیبایی از نظر مردان چیست و نقطه جذابیت چهره زنانه در ذهن مردان کدام است .

تزریق آرامش به واکنش‌های مختلف

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای جذابیت مردان در تزریق آرامش به واکنش‌های خود است. یعنی چه؟ آدم‌های جذاب آرام هستند. یعنی رفتارهای عجولانه و اغراق‌شده ندارند. هیجان‌زدگی در رفتارهای مختلف افراد باعث می‌شود که کنترل‌شان را روی واکنش‌های خود از دست بدهند و گاهی کارهای ناخوشایندی انجام بدهند.

اما یکی از اصول جذابیت مرد در این است که تمام واکنش‌هایش همراه با آرامش هستند. نه زیاد و شدید عصبانی می‌شود، نه زیاد و بی‌اصول می‌خندد و خوشحالی می‌کند و تمام واکنش‌های دیگر او هم توأم با آرامش و طومأنینه است.

اهمیت به امور خیر

مردان جذاب معمولا به امور خیریه علاقه نشان می‌دهند. این حرکت هم بسیار درخشان و انسانی است. اما چرا باعث می‌شود که یکی از قوانین جذابیت مردان باشد؟ به این خاطر که چنین رفتاری هم حامل پیامی ضمنی است و می‌گوید که با مردی مهربان روبه‌رو هستید که به فکر دیگران است و رفتارهای زشتی مانند خودخواهی در وجودش اندک است. چرا اندک؟ چون بالاخره هیچ انسانی فرشته نیست و همان‌طور که همه ما دارای ویژگی‌هایی مثبت هستیم، درصدی از ویژگی‌های منفی را هم در خود داریم.

قابلیت اعتماد

از هر ۴ زن، ۳ نفر می گویند به دنبال مردی هستند که متعهد شود و به تعهدش پایبند بماند. مسئولیت پذیر بودن (حتی صرف اینکه فراموش نکنید هنگام برگشت به خانه، سس سالاد بخرید. ) یک سیگنال مثبت می فرستد که شاید شما روزی، متعهد شوید.

اعتماد بنفس

مردی که از درون، احساس آرامش و امنیت می کند، به زن مورد نظرش نیز همین حس را می دهد. با نشان دادن آنکه شما قادرید افراد یا موقعیت های ناآشنا را مدیریت کنید، به زن حاضر در زندگی تان می گویید که نیازی نیست بترسد.

گوش دادن

توجه کنید. یک خانم هنگامی احساس امنیت و آرامش می کند که بداند مرد مورد نظرش، گوشی اش را کنار خواهد گذاشت و به او گوش می دهد. این جمله جادویی را بخاطر بسپارید: من اینجا هستم. همه چیز را به من بگو.

چهره خوش قیافه

علم جاذبه که بی نهایت مورد مطالعه قرار گرفته، می گوید که همه چیز به تناسب مربوط می شود. تصور کنید که یک نقطه چین قرمز به صورت عمودی در وسط صورتتان تا پایین بینی تان دارید.

آیا ویژگی های صورت شما در شکل و ترتیب، در هر دو طرف این خط، مانند هم هستند؟ آیا چشم ها و گوش هایتان هماهنگی دارند؟ هر چه تقارن یک سمت صورتتان با سمت دیگر بیشتر باشد، شما جذاب تر هستید.

زنان در مطالعات میان فرهنگی نیز به مردانی با چانه های پهن، استخوان های گونه بالا و چشمان درشت به عنوان جذاب ترین مردان، رای داده اند. بهترین راه ها برای بهبود قیافه تان بیشتر لبخند بزنید و مطمئن شوید که خط های ریش تان، یکسان هستند.

اهمیت بهداشت

یکی از اقداماتی که مردان برای جذابیت بیشتر باید انجام دهند، رعایت بهداشت است. بهداشت ضعیف شما را بسیار عقب تر نگه می دارد و اصلا نمی توانید با این روش به جذابیت فکر کنید. تغییرات در امور بهداشتی تغییر بسیار زیادی را ایجاد می‌ کند.

اگر زمان زیادی را برای رسیدگی به پوست و بهداشت دهانی اختصاصی ندهید، هیچ وقت نمی توانید جذاب باشید. تصور کنید که یک نفر با صورت چرب و یا دهان بدبو شما را ببوسد. آیا می توانید به جذابیت در مورد آن شخص فکر کنید؟ قطعاً این تصویر هیچ گاه از ذهن شما پاک نخواهد شد. پس این استاندارد ها بسیار مهم هستند.

قدرت بو و عطر

بوی بدن شما در مورد شخصیتتان صحبت می کند. خوشبختانه بوی بدن می‌ تواند روی اعتماد به نفس شما نیز تاثیر گذار باشد. حس بویایی نقش بسیار مهمی در افکار دیگران، خاطرات آن ها و عواطفشان دارد. بنابراین همیشه باید سعی کنید بوی خوشایندی از خودتان به جای بگذارید.

انتخاب یک عطر مناسب کمی زمان بر است اما مطمئن باشید که تأثیر آن فوق ‌العاده خواهد بود. همچنین به یاد داشته باشید که تغییر بو در طول زمان و در طول روز اجتناب ناپذیر است. پس حتما باید عطری انتخاب کنید تا بوی عرق شما نشان داده نشود و متوجه آن بشوید.

برند های عطر بسیار مختلفی وجود دارند که قیمت های ارزان و گران دارند. لزوماً قیمت نمی تواند تضمین کننده یک محصول خوب باشد. پس بهتر است به جنس و کیفیت توجه کنید.

عطرها معمولاً در دسته بندی های مختلفی از جمله مرکبات، چوب، اسپرت، عود، آب، خوراکی، گل و ادویه دارند. هر کدام از این ها کیفیت های مخصوص به خودشان را دارند.

حس ماجراجویانه

هیچ چیز را نمی توان جایگزین یک ذهن کنجکاو کرد. ماجراجو بودن، افراد را باهوش تر و جذاب تر نشان می دهد. ماجراجو بودن تعریف متفاوتی از شخصیت افراد است و تاثیر زیادی روی آن ها می گذارد.

زمانی که یک مرد ماجراجو باشد، تجربیات مختلفی را در زندگی کسب می‌ کند. سعی می کند چیزهای تازه را تجربه کند، مکان‌ های جدید را ببیند و برای یادگیری همیشه آماده است. در نتیجه به یک فرد جذاب تبدیل می شود.

زمانی که سعی دارید جذاب تر باشید، بسیار مهم است که هیچ تاریخ انتهایی برای هیچ چیز تعیین نکنید. سفر شما هیچ وقت کامل نخواهد شد. برای جذابیت بیشتر باید سعی کنید که همیشه در حرکت و پویایی باشید.

“زمانی که از حوزه راحتی و حاشیه امن خود خارج شوید، انسان قابل اعتماد تر و جذاب تری به نظر می‌ رسید. خودتان نیز حس بهتری نسبت به خود پیدا می کنید.”

جذاب هستید اگر خندیدن را دوست دارید

حالت‌های روحی مثبت به خودی خود جذاب هستند. شما وقتی خنده زیبای کسی را می‌بینید، بدون شک جذب او می‌شوید. این مساله به‌ویژه در مورد جنس مخالف بسیار مصداق دارد. یعنی اگر عادت دارید که احساسات خوب خود را با لبخند یا خنده به دیگران منتقل کنید، شک نکنید که جنس مخالف بشدت جذب این رفتار شما خواهد شد.

هیچ کسی از بودن در کنار فردی که دایم اخم کرده، غر می‌زند یا شاکی است خوشش نمی‌آید. پس زیاد بخندید.

 در پایان

ولی نکته ای که باید مد نظر داشته باشیم این است که هرچی آدم بیشتر خودشو بگیره فک میکنه که جذاب تر بنظر میاد ولی شما معمولا نمیبینید که یک آدم غنی و فهمیده از خود متشکر و توقیافه باشه چون این رفتار ها مختص تازه به دوران رسیده های تو خالیه که هویت نداشته خودشون رو در زیر نقاب پنهان می کنند تا کسی متوجه درون داغونشون نشه.

به هم خاطر هستش که میبینیم روز به روز تو قیافه بودن، جایگاه و ارزش بیشتری پیدا کرده است و هر چه قدر که شخص تلاش کنه که خودش خاص تر جلوه بده و یا به قول خارجیا آنیژورال تر نشون بده بیشتز مورد توجه قرار میگیره که اصلا این ارزش گذاری درست نمیباشد.


چاکرا ها و روش های تعادل آنها

شخصیت شناسی براساس ماه تولد

نکاتی در مورد بهداشت پوست

عناصر چهارگانه چیست و چه رابطه‌ای با شخصیت افراد دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *