موفقیت

مسیر رسیدن به موفقیت این بار هموار تر از همیشه

موفقیت حقی است که می توان برای تمام انسان ها قائل بود. در واقع هر کسی شایسته و سزاوار رسیدن به موفقیت است. فقط کافی است که شرایط و موقعیت دست یافتن به موفقیت را برای خود آماده و مهیا کنیم.بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم تا اتفاقات خوب و تازه را در زندگی خود وارد کنیم، این است که اتاق های فکری خودمان را برای این اتفاقات به بهترین شکل بسازیم.

بعضی از ما می خواهیم خانواده بزرگی داشته باشیم. برخی از ما یک کسب و کار موفق می خواهیم. برخی از ما پول زیاد می خواهیم تا بتوانیم چیزهای لوکس بخریم و تمام این ها سبب می شوند موفقیت برای هر یک از ما ریشه در چیزی متفاوت داشته باشد.

به ذهن خود بیاموزید

این مغز شماست که کنترل همه کارهایی را که انجام می دهید بر عهده دارد و همین مغز به عنوان مانعی برای رسیدن به اهدافتان با شما مبارزه می کند مگر اینکه آن را به گونه ای برنامه ریزی کنید تا به شیوه ای موثر وارد عمل شود.

این که به مغزتان یاد بدهید چگونه فکر کند، به وقت و گاهی اوقات صرف پول نیاز دارد.

ذهن شما به گونه ای ساخته شده که مدام منفی نگر باشد مگر اینکه بر روی بعضی از استراتژی ها سرمایه گذاری کنید و به مغزتان یاد دهید که مثبت نگر باشد. یک فصل آموزشی کافی نیست؛ شما نیاز به استراتژی های طولانی مدت و اثبات شده ای دارید تا به مغز خود بیاموزید که فقط بر موفقیت تمرکز نماید.

انگیزه و الهام کوتاه مدت فقط تا حدی به شما کمک خواهد کرد. اما مغز برای موفقیت بلند مدت نیاز به آموزش طولانی دارد.

بسیاری از شما هرگز به چنین مطالبی توجه نمی کنید اما در حال حاضر و در جهان تکنولوژیک کنونی، در هر یک از پلت فرم های رسانه های اجتماعی، بخشی تحت عنوان بخش همفکری وجود دارد. این بخش ها، از گروه هایی تشکیل شده اند که ایده ها و محتوای رسانه های اجتماعی را با یکدیگر به اشتراک می گذارند.

هر بار که کسی در این گروه ها ایده ای را مطرح می کند، بقیه اعضا از او پشتیبانی می کنند و نظراتشان را در مورد موضوع مطروحه به اشتراک می گذارند.

این روش یک نسخه جدید از تفکر گروهی است و بسیار بهتر از تفکر انفرادی یک رهبر دیکتاتور می باشد. افرادی را پیدا کنید که با اشتیاق به شما کمک کنند. با آن ها ارتباط برقرار کنید و از ایشان بخواهید تا در کارها به شما کمک کنند، دستورالعمل هایی را که در مورد چگونگی فعالیت های شما به ذهنشان می رسد را با شما در میان بگذارند و از ارزشی که به دست می آید منتفع شوند.

موفقیت

 

 

هیچ مسیری هموار نیست…

هیچ کسی وجود ندارد که به سادگی به چیزهای بزرگ و یا هر چیزی که برای شما اهمیت دارد دست یافته باشد. من در مورد اشخاص واقعی صحبت می کنم که هر روز با هدف رسیدن به موفقیت بیدار شده و نفس می کشند.

این افراد صبح از خواب بیدار می شود و اولین کاری که انجام می دهید، گام برداشتن در راستای موفقیت است. تنها چیزی که این افراد می توانند ببینند رویای خودشان است و می دانند که چگونه می توانند از همه چیز برای رسیدن به اهدافشان اجتناب کنند.

این سلاحی از تجربه است که کسب آن در زندگی دشوار می باشد. شما به هدفی ارزشمند نیاز دارید تا بتوانید برای رسیدن به آن، تقلا کنید.

اگر خودتان نمی توانید وارد چنین مسیری شوید باید هزینه کنید و مربی ای را استخدام نمایید تا به شما برای گام برداشتن در این مسیر کمک کند.

شاید دوستان بازنده شما به نصایح یک مکانیک ماشین ورشکسته که در مسیر موفقیت از پای درامده گوش فرا دهند اما شما باید با یک سرمایه دار که می تواند به شما ویژگی های انسانی را نشان دهد و فرمول مخفی و رمز و راز موفقیت را در اختیارتان بگذارد مشورت نمایید.

اگر سعی کنید به دیگران نیز برای رسیدن به اهدافشان کمک نمایید می توانید هر چه می خواهید در زندگیتان داشته باشید. مطمئن باشید بدون کمک به دیگران به هیچ موفقیتی دست نخواهید یافت چرا که با کمک کردن به دیگران، آنها نیز ترغیب می شوند تا به شما کمک کنند.

در پایان

در انتها قصد دارم به مهمترین اصل برای کامیابی اشاره نمایم و همانا آن انسانیت و انسان بودن، عشق و علاقه به همنوع و دوست داشتن سایر انسان هاست. بنابراین باید انسان ها را فراتر از نژاد، جنسیت، قومیت، مذهب، احزاب سیاسی، ترجیحات جنسی یا هر نوع الگوریتمی که امروزه سبب تقسیم بندی و ایجاد افتراق در بین گونه بشر شده است دوست بداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *