عکس شاخص استفاده از عکس های ترند برای ریلز

آموزش استفاده از آهنگ های ترند شده برای ریل یا به اصلاح ریلز

خب با توجه به اینکه یکی از سیاست های جدید اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن کاربراش استفاده از ریل یا به اصلاح ریلز هستش (Reel) شما هم برای پیروی از این الگوریتم لازمه که از ریلز استفاده کنید و شروع کنید به بالا بردن آمار ها، برای این منظور فقط کافیه نحوه استفاده از اون رو یاد داشته باشید.

ریلز چیست؟

به ویدیو هایی که در فضای شبکه اجتماعی اینستاگرام با سایز ۱۶*۹ منتشر میشوند و در دسته بندی ریلز اینستاگرام قرار میگیرند گفته میشه.

۴ مرحله تا انتشار ریلز

۱/ در اولین مرحله شما برای انتشار ریلز خودتون میتونید روی + کلیک کنید و با انتخاب reel میتونین ویدیو مورد نظر رو از گوشیتون انتخاب کنید ولی اگر دنبال بازدید بالا هستید باید به صفحه ریلز ها برین و آهنگ مورد علاقتون رو از میان ریلز ها و آهنگ های ترند شده انتخاب کنید و در مرحله بعد ویدیو مورد نظر رو انتخاب کنید.(پس پیشنهاد میشه خودتون آهنگ نزارید روش)

روش اول :

انتخاب ریلز

 

روش دوم : 

انتخاب از بین آهنگ های ترند

انتخاب از بین آهنگ های ترند


انتخاب از بین آهنگ های ترند

انتخاب از بین آهنگ های ترند

۲/ در مرحله دو کافیه روی گزینه Add کلیک کرده و به صفحه بعدی برید ، در این صفحه شما میتونین ویدیو خودتون رو ویرایش کنید.

 

و یا با زدن گزینه next به آخرین مرحله از منتشر کرد ریلز خودتون برید

آموزش استفاده از آهنگ های ترند برای ریلز

۳/ در این مرحله شما باید برای ریلزتون یک کپشن بنویسید و همچنین میتونین کاور ویدیو خودتون رو مشخص کنید که باید این نکته هم بهتون بگم که کاور مناسب در ابعاد ۱۶*۹ باید ساخته بشه ولی برای اینکه در صفحه اصلی پیجتون درست قرار بگیره تصویر کاور خودتون رو بصورت مربعی در وسط ابعاد ۹*۱۶ قرار بدید حالا شما میتونین باقی صفحه رو blur یا مات کنید و یا میتونید به صورت رنگ های دیگه بزاریدش.

نمونه کاور مناسب

نمونه سایز کاور ریلز

۴/ قبل از انتشار ویدیو با زدن گزینه advance setting و فعال کردن گزینه upload at highest quality کیفیت رو تو بالاترین وضعیت قرار بدین حالا به عقب برگردین و با انتخاب add topic سعی کنید ۳ موضوع که به محتوای ریلزتون ربط داره رو انتخاب کنید.

انتخاب topic

حالا با زدن دکمه share میتونید ریلزتون رو منتشر کنید و یا با زدن گزینه save draft میتونین اون رو ذخیره کنید و در ساعت دیگه ای منتشرش کنید.

انتشار و تنظیمات ریلز


انواع انواع پست های تبلیغاتی اینستاگرام به صورت لایه باز

 


بهترین نرم افزار های گوشی برای ساخت ریلز (Reels)

در بین نرم افزار های محبوب برای ساخت ریلز قطعا دو نرم افزار VN و CapCut از محبوب ترین های هستن اما در ویدیو زیر شما میتونین سایر نرم افزار ها رو هم ببینید.

 

 


برای دانلود انواع محصولات دانلودی به فروشگاه برید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *