نمونه های عکس های ساخته شده به وسیله هوش مصنوعی

سایت تولید عکس به وسیله هوش مصنوعی + آموزش

این روز ها بحث استفاده از هوش مصنوعی همینجوری که میدونید بسیار داغه و افراد و کسب و کار هایی برنده هستن که بتونن روی این موج سوار بشن و بتونن از هوش مصنوعی در جهت بهبود کسب و کارشون استفاده کنن. در این مقاله هم با ما همراه باشین تا بتونیم درباره تولید عکس به وسیله هوش مصنوعی و آموزش استفاده از سایت leonardo صحبت کنیم. 


خب بحث این مقاله ما درباره تولید انواع عکس به وسیله هوش مصنوعیه که به شدت میتونه طراحی ها و کارتون رو راحت تر کنه. برای مثال نمونه ای از تصاویر تولید شده نوسط هوش مصنوعی رو داخل ویدیو زیر ببینید.

 

 


دانلود انواع استایل فوتوشاپ


آموزش استفاده از سایت leonardo.ai

شما در سایت Leonardo.ai می توانید با نوشتن واژه های کلیدی که ویژگی های عکس مورد نظرتان را توصیف می کند ، توسط این هوش مصنوعی عکس های خارق العاده ای بسازید.

تصاویر زیر را بعد ثبت ایمیل و ورود دنبال کنید

تولید عکس با هوش مصنوعی


تولید عکس با هوش مصنوعی

مزایای استفاده از سایت Leonardo.ai نسبت به سرویس معروف midjourney :

۱. سایت هوش مصنوعی leonardo.ai برخلاف سرویس معروف midjourney به شما اجازه ساختن عکس های بسیار زیبا و با کیفیت به صورت رایگان می دهد (روزانه به شما ۱۵۰ سکه رایگان می دهد که میتوانید با آن تعداد قابل توجهی عکس رایگان بسازید)

۲. دیگر مزیت این سایت نسبت به midjourney این است که مستقیما از فضای سایت لئوناردو می توانید به ساخت تصاویر توسط هوش مصنوعی اقدام کنید . اما در سرویس میدجرنی شما باید در یک گروه Discord به ساخت تصاویر اقدام کرده و عکس هایی که شما می سازید را بقیه ی کاربران نیز می بینند .


دانلود افزونه wp ghost برای افزایش امنیت سایت

چرا باید از هوش مصنوعی استفاده کنیم؟

قطعا استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کار شما معجزه میکنه و استفاده نکردن از اون باعث عقب افتادن از سایر کسب و کار ها میشه.


برای ورود به فروشگاه افزونه پایتوکو کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *